Hejhej!

2009-07-06, 22:05:18 / Kategori: Allmänt

Idag har jag sovit rätt länge :) till 11...kan inte komma ihåg sen jag sov sist till klockan 11...
nån månad sen vare iaf!
Nå iallafall, sen åt jag & Jani frukost o sen var jag tvungen o dra hem för hade massa buisness to do
, så jag körde Jani till oB och sen for jag home..fixade make up och sådär,
 sen for jag till stan och sen när jag var färdig for jag på en promme i ösregnet med Robban.

Ja och efter promenaden for jag iväg med S-M,F & L..vi var på intersport och stadium för S-m skulle kolla nåt.

Sen var vi på Kalles o käkade nuggets med strips o mangoraja..det var gott!




Här kommer lite bilder från sthlm :)
sliten i biiileeeeeen



Det var så varmt i bilen så var tvungen o ha fönstret öppet..:D





Turk klänning ;)

Gamla stan






Plankstek nr 2 in food!

Bra affärer här..... ;)


nu ringer Johanna så får lägga bilder en annan gång ;P. ..tjao =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?