Gokväll

2009-03-19, 22:22:49 / Kategori: Allmänt

fyfan vad jag känner mig trött! ..kommer nog somna inom 2 timmar iaf.

Skola har man ju inte imorgon så ..rätt skönt ändå.

Imorgondagens planer:
prata med rektor.
Gymma med Frida.
Sen lite senare blir det att umgås med Elin,Emmelie & Anna!! :) wiiieeee!!!

fan att jag vill tillbaks utomlands, var så onödigt o komma tillbaka känns det som?
vad fan ska jag här och göra? nobody needs me.
Men roligt o träffa vännerna och så :) ..

Fick ju inte ens komma till skolan och det var ju mycket därför jag endast var 1 vecka bara för att inte ha för mycket frånvaro..känns rätt så fittigt.

Men garanterat att jag åker direkt efter skolan, om jag nu får fortsätta skolan..
annars så flyttar jag helvete o börjar jobba nånstans.
Då kommer jag heller aldrig mer tillbaks till denna håla, det suger seriöst att bo här.

Har hämtat nyaste Desperate housewives, har inte hunnit se den ännu..
tänkte åka och hämta Jani med bilen, sen duscha sen kolla Dh i sängen :) Mysigt mysigt..

aja nu ska jag avsluta måste dra o dunka nice.Byebye!!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?