Salsasalsa

2009-05-19, 20:43:09 / Kategori: Allmänt
Hejhej (:
Har legat framför tvn & tittat doktor phil och scrubs och 2 and a half men.
är sjuuuuk!! :( eller förkyld..blä..hoppas jag mår bättre imorgon (:

Tidigare var jag på shopping centrumet en sväng o köpte en t-shirt & en klänning från ginatricot!

Sen var jag & Madelene in till våran frisör vi skulle prata om hur vi vill ha våra hår till balen.
Så jag fick en tid nu på Fredag och då ska vi färga mitt här (: Äntligen!! jag har inte färgat mitt hår på 4 månader,
min utväxt är så stooooor men snart slipper jag den ;) ;) ;)

& Nästa vecka beställer vi sedan en hårförlängning som matchar min nya hårfärg,
så nu slipper jag känna mig så tråkig som jag gjort under dom här månaderna! :)

här är min klänning jag köpte idag , den ser kanske inte så fin ut på bild men den var fin på :)



nu på en kvällspromenad med min kära vän frida, jag vet..jag är sjuk men ska klä mig ordentligt..
måste bara få komma ut jag blir galen av o sitta inne!

Hejdå ;)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?