Det snöar..

2009-11-06, 22:02:37 / Kategori: Allmänt
Hela dagen( eller iaf nästan) så har det snöat där ute...
jag fick åka in till sjukan p.ga att mina lungor inte pallade, det vart tungt så fick andas i maskinen.

hjälpte några timmar, nu är det tyngre igen.. men jag kämpar på iaf.
Läkaren kollade konstigt på mig när jag inte ville ha vaccinet,
men nu är jag envis och har bestämt mig och om jag tar skada av det så får jag skylla mig själv sen.

Men ja! jag orkar inte gå o tänka iaf att jorden går under som dom andra verkar göra haha.

Men iallafall, jag har tittat på idol faktiskt :) Druckit massa bra grejjer, vitlöksdrycker..och sen till o med sprit.

Vem tycker ni är bäst i idol?    Jag tycker faktiskt, alla är jävligt bra..
men dom som är lite bättre är väl alla 3 tjejerna och kanske erik? och Eddy..

rätt svårt o säga..eftersom varenda en är så duktiga :)

Bästa låtvalet ikväll gjorde Reza & Erik iaf :)

Ja vad har jag gjort idag, vart till banken o tagit ut nödvändiga summor som jag behöver som fick pengar,
sen har jag vart o handlat två gånger, en gång med Älskling och andra gången med min kära mor.
Jani köpte smörgås tårta som farsdagspresent åt sin far, och sen en whisky flarra.

Mamma o jag bestämde oss för att köpa en farsdags tårta..den var jätte god,
jag tänkte på  min papi chulo & Jorma..,Jorma var som en andra far till mig.
Jorma Jag måste säga att det är helt sjukt hur svårt det kan vara efter att ett halvt år har gått,
gick bort i April..efter det så var jag i chock tillstånd tror jag, jag har inte riktigt förstått...
men nu när det har gått såhär länge, det är nu det är rejält jobbigt.
Det är nu jag tänker tillbaka på hans röst, hur han såg ut m.m

Jag önskar att vi kunde sitta där i matbordet allihopa och lyssna på Jormas skämt en gång till..
Jag önskar jag kunde sitta o skojja med Jorma på fyllan igen..
Jag önskar han kunde laga mat åt oss igen..han var så jävla bra på matlagning.
Jag förstår inte att det ska vara såhär ..jag förstår mig seriöst inte på livet, vad det går ut på?
Men jag kan inte lägga mig ner och gråta hela livet, jag saknar honom ..men jag kämpar för mitt liv..my future.

Jag har förlorát Robban, som betyder så himmelskt mycket för mig ..
jag är en riktig djur älskare och då kan ni förstå att eftersom Robban är min hund,
hur mycket jag saknar honom och hur mycket jag önskar att jag kunde ha honom..men det går inte.

Jag tänker på honom dagligen och saknar..SAKNAR att få springa ute med honom,
saknar att ha honom där när jag mådde dåligt..jag saknar allt med honom, min lilla "björn".

Därför råder jag seriöst till alla att om ni ska skaffa en hund,
skaffa endast om ni har ett bra ställe att bo på..om ni vet att familjeförhållandet inte kommer ändras o
 att det då kan hända att ni inte kan ha kvar hunden,
tänk efter ifall ni ska flytta utomlands etc, djuret kanske inte kan följa.

När jag var 13 skaffade vi Bella, hon dog i hjärtfel..efter ett år fick vi Robban..men när jag var 13 ,
jag visste inte att Jorma skulle bli dödssjuk och dö..vem kan veta sånt?

Jag är en hund människa och jag vill ha hundar i mitt liv,det vet jag..men just nu kan jag inte tänka mig någon annan hund än Robban vid min sida..men jag vet att jag kan inte ta tillbaka honom och det är sjukt jobbigt..

Men en sak är säkert, nästa gång jag skaffar mig ett djur..då stannar den hos mig..Då ska jag se till att den får världens bästaste hem..det gav vi åt Robban så länge vi kunde.

Han har det bra där, mamma pratade med hon som har Robban nu. :)
 Hon sa saker om Robban som jag känner igen såklart, det gjorde mig glad..
den kvinnan som har honom är en riktig dog lover vilket jag är glad för att han fick komma till.

Nu babblar jag en massa här, ni förstår att jag försöker att hålla sånt här borta..
jag orkar inte skriva min sorg så att alla ska läsa det..men jag kände för o skriva av mig lite nu.

Ha en trevlig fredagskväll allihopa. :) Take care

I will Love you forever.
Ginaaa

ja på tal om att jorden ska gå under , dom säger ju att den ska göra de år 2012 tror du på de? man har ju som svårt å tro på sådant eftersom dom redan sagt att jorden sak gå under år 2000 å SE VI LEVER ÄNNU ;o



2009-11-06, 22:29:46 URL: http://ginaaa.blogg.se/

jenna

hmh :( fick ju nästan tårar i ögonen när man läste.. kram på dig<3 /jenna



2009-11-07, 15:14:48 URL: http://jennananna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?