Dagens ;

2009-10-06, 13:05:09 / Kategori: Allmänt

Honey ska byta till vinterdäck på min bil ,sen när han slutar jobbet =)
Jag ska föna håret och klä på mig ordentligt och gå ut och ta en promenad!

vet ni vad?
detta är tredje rökfria dagen för mig, det trodde ni aldrig om mig va?

Jag var tvungen att bara slänga iväg cigaretterna..eller okej jag slängde inte!
men jag gav hela min oöppnade ask till Heli.

Jag har inte kunnat sova på flera nätter,astman har blivit sjukt svår och även nu när jag inte rökt på snart 3 hela dygn så kan jag inte sova för att jag inte kan andas..har ökat med ´mina mediciner också vilket inte är bra,
jag har läkartid sent denna månad hoppas det blir bra snart annars måste jag tidigare till sjukan och andas från den där jävla maskinen..

jag önskar jag aldrig börjat röka, nu är det så jobbigt när man blir sugen..
börjar svettas o blir helt galen efter cigg..men om jag har klarat mig 3 dygn så klarar jag mig resten av mitt liv.
wish me luck!


ett tips
BÖRJA ALDRIG MED DENNA SKIT!

Ginaaa

LYCKA TILL ! !

hoppas du lyckas med de :)



2009-10-06, 15:16:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?