Its winter time

2009-10-25, 09:28:45 / Kategori: Allmänt
Idag är det dags att ändra klockan till vintertid, alltså en timme bakåt istället.

Jag vaknade för en stund sedan, kollade på klockan att den var 10 och tvinga mig själv o stiga upp för vill vara duktig och inte sova alldeles för länge, men sen öppnade jag datorn och kollade vafan klockan är ju bara 9 ..

men whatever, fick bli extra duktig ;)

jag ska försöka väcka min älskling också på en stund,måste hem och göra buisness...
jag har jobb också att göra idag,
på en Söndag...yeeey ;)


snart är det jul också, eller jag tycker det är snart..tiden går så himla fort nuförtiden så man hinner knappt med.
Jag åker till Spanien om två veckor, shit? tiden går så fort!!

jag kommer hem till julen iaf :) det ska dock bli mysigt, men annars är jag inte mycket för vintern..
jag tycker faktiskt att det är mysigt när det snöar och när det är rätt chill väder ( INTE KALLT ALLTSÅ)
och man kan ha på sig sina uggs och mysiga feta kläder...men jag hatar när det är riktigt kallt,blåser och aa jag vet inte..jag tror December skulle räcka med vintern, det är så mysigt på julen med all snö!

men annars vet jag inte, vad tycker ni?


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?