lite infooo

2010-04-11, 20:28:38 / Kategori: Allmänt

10 saker som gör mig glad:
1.att vakna brevid min älskling varje dag :)
2.att umgås med min underbara familj.
3.sommar och värme.
4.allt som har med Spanien att göra.
5.att få lyssna till salsa musik vid stranden och dricka en öl eller sangria.
6.att dansa, speciellt salsa,merengue,reggaeton.
7.umgås med vänner.
8.shoppa.
9.choklad eller god mat.
10.Bada!



10 saker jag stör mig på!!
1.småflickor som knullar runt när dom knappt vet vad ordet överhuvudtaget betyder.
2.störiga folk som pratar skit bakom ryggen.
3.folk som lägger sig i ens privatliv fast dom inte har med det alls att göra.
4.Sverige, människorna speciellt..och då pekar det mest mot Haparanda.
5.suriga människor.
6.om någonting i affären är slut som jag verkligen vill ha.
7.killar som försöker vara coola..riktigt fult :)
8.när det är stökigt hemma.
9.när nånting inte går som man vill!
10.dom flesta kan inte köra bil, och det har jag märkt efter snart 
1 o ett halvt års erfarenhet så dom kan gå och ta om sitt körkort för det är jäkligt störigt



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?