Friday

2010-08-27, 21:34:01 / Kategori: Allmänt
Hei.
Idag skippade vi ikea och käkade istället på en jätte bra kinarestaurang i Tornio,
och pappa insisterade änn en gång att betala..jag får aldrig bjussaa...........
Nå iallafall, det var riktigt gott och trevligt :)

Nu sitter jag hemma med Chico här bakom mig och jag gav honom precis en godsak som jag köpte från Djurmagazinet så han ligger o tuggar på det! för ca en timma sedan kom vi hem från en långpromenad.
Det är härligt ibland att gå ensam, fast helt ensam är jag ju inte när min Chico är med men på ett sätt ja.
Vi hade tänkt åka hem idag men sen tjata Janis kompisar att han ska stanna o festa så då gjorde han det så ändrade planer..
Men då ringde jag min vän Elin och det ska bli Ikea imorgon och
jag ska köpa en garderob och massa annat smått gott sedan åker vi hemåt :-)

Jag köpte naturdiet idag så nu ska jag hoppa över lunchen och dricka
dom här dryckerna under nån vecka så man kanske förlorar något kg och såklart käkar
jag annars vanligt och sedan tränar jag + att jag o Madde går långprommisar med våra vovvar.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?