Monday

2010-08-30, 22:06:19 / Kategori: Allmänt
Tudeluuu.
Dagen har bestått av lappande överallt med efterlysningar av Madelenes katt som är försvunnen sen två veckor och ni som bor i Luleå kanske vet att det pågår någon sorts katt kidnappning i Porsön?
så jag hoppas verkligen han mår bra och kommer hem o att han inte är
kidnappad eller något annat hemskt har hänt.
Man får ju hoppas på det bästa! :)

Har typ handlat till Chico för 2000 kr idag, och tro mig det är inga leksaker utan det är ett nytt foder åt honom som han bara vräkte i sig (som tur var)..det var extra smaksatt och gjort för kräsna hundar.
Sedan köpte jag ett halsband med reflex som blinkar rött ja ni vet säkert hur ett sådant ser ut :)
det är bra nu när det har blivit så mörka kvällar/ nätter.

Vi var till biblioteket idag och jag tänkte låna ett par böcker dock var alla uthyrda som jag ville låna,
men jag var den första som beställde första exemplaret av blondinbellas bok ego boost om´det var så den hette.
Hon är rätt mesig ibland men jag tycker ändå att hon är smart ibland också, så ska bli spännande o läsa boken.
Sen ska jag hämta elsasmodeockså..hoppasdenärbra.

Blinkande reflex halsband(färg gul men blinkar rött) hos djurmagazinet för 129 kr.


Sedan har det vart flera kg tvätt!!
och en kvällspromenad och just nu väntar ett varmt bad med en bra bok! ..mys.
men hoppas ni alla haft lika trevlig Måndag som mig, imorgon kommer Elin o då ska vi handla en massa nice.
Sedan blire ett besök också på elite.
Nu tjao!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?