wake up and be happy for what you got'

2010-08-17, 11:38:02 / Kategori: Hår ;*
Vi börjar dagen med ett skönhetstips :)

Ibland blir håret jätte torrt, speciellt när man är i solen eller om man kanske inte har tagit hand om sitt hår rätt.
När det är kväll och ni ska duscha så är det perfekt att stoppa i solrosolja i hela håret ordentligt.
Låt det vara kvar i ca två timmar(då kan ni kolla film undertiden ex) sedan gå och duscha som vanligt,
Jag lovar det hjälper..men man ska göra detta några gånger innan håret är återställt.

Men man kan också börja göra detta som en vana t.ex att man gör det en gång i Månaden..
det är väldigt näringsrikt för håret..
så jag ska nog ta och börja göra detta.
Jag kände när jag var till the canarias, har aldrig kännt att mitt hår vart så torrt.
Då läste jag om detta..och det är super.
Såklart kan man ocks köpa en bra inpackning då rekommenderar
jag Loreal's proffessional intense repair och även BEAD HEAD TIGI SUPERSTAR:


emmi

Ha en bra dag :)



2010-08-17, 13:37:11 URL: http://emmimalmberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?