trashy

2010-02-08, 22:39:12 / Kategori: outfits by me ;*

Heeeejjj gott folk!

som ni förstår har jag mycket o göra, inte bara i lägenheten utan andra buisness saker också.
Det känns väldigt väldigt bra, jag trivs redan i denna lägenhet..jag diggar väldigt mkt vårat område! ;-)

sedan när jag packat upp och fört allt krims krams till förrådet så kanske jag visar nån bild.

idag har jag varit på stan med Älskling & Madeleine,handlade blandannat hink,mopp,skruvar,hänglås,klorin..
jani en massa små saker :) nu blir det att handla sådant o icke kläder på länge tyvär.

jag som älskar kläder....

ska ta och börja gymma i vårat gym också kanske imorgon redan?

Jag har ätit nämligen väldigt mycket tårta idag och annars också så har jag gått upp rätt mycket i vikt..
provade ett par jeans och whoops dom var rätt så tajta så nu måste jag börja ta tag i detta!

 outfit for today;


Nästa besök jag gör i Happis, så kommer alla små fjortisar gå såhär...
härmapor tyvär *ASG! ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?