TIVOLI

2010-06-24, 15:21:22 / Kategori: Allmänt
snart bär det av att åka lite karuseller, jag älskar verkligen karuseller..
och sockervadd!
haha, om den ryms i magen..har käkat en mjukglass för 30 kr med massa goda fyllningar.

Jag hari nte haft tid att skriva blogg, men är iaf i Luleå nu och det är härligt väder och jag är glad :)
Jag har fått ett jobb erbjudande på Kallax, jäkligt nice.
och sedan en massa annat, life is good.

ska käka sen lunch och sedan dra för att låta håret svajja i luften och flyga runt där uppe nånstans!
Ha en trevlig dag!
ska visa sedan vad jag köpt också, söta toppar.

har också fixat fint här hemma, sovrummet är sååå mysigt.
fattas bara lite grann så är det klart.
Sedan vardagsrummet också :)
nya gardiner + bokhylla + tavlor.
fick gardinerna billigt ,
dom skulle kosta 100 kr mer men dom hade skrivit fel pris o var tvugna o sälja åt mig för det billiare, så det vart ju bra ;D

JUSTE, Grattis Heli till jobbet! jag ringer dig senare =)
puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?