Tröttt

2010-06-29, 09:14:52 / Kategori: Allmänt

Jaaa, mina ögon svider redan och jag börjar jobba först 11.
Jobbar egentligen mest kvällspass men tog en killes pass också så jag fick lite extra :)
Vill ju som sagt tjäna massvis med pengar..

Ååh tänk vad kul om mitt jobb var att ta hand om Chico,
jag kommer sakna den lilla sötnosen hela dagen!!! :)
he is so cute.

som ni märker så pallar jag inte att skriva varendaste dag,
och inte orkar jag heller berätta allt jag gör.

Men nu har jag lite tid o inget speciellt att göra så,
Jag har precis målat naglarna och Chico ligger o biter på sitt grisöra och Jani kollar tv..
han är så hurtig på  morgonen som orkar jogga med Chico..
varendaste morgon,
men nej jag vill inte.
Jag är mer en sån här kvällstränare.

Så ni får ha en bra dag för nu orkar jag inte underhålla era liv :)

Pussbabes



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?