!slitet!

2010-11-28, 21:39:51 / Kategori: Allmänt

Igår efter jobbet, stack jag hem, bytte kläder, och började promenera till Sportbaren.
Fast som tur var så fick jag skjuts av Toni så jag slapp gå hela vägen.

hade kul på dansgolvet och efteråt vart det efterfest,
och sedan till efterfest nr2 och där vart det nå slagsmål o snuten fick komma.
Men annars var det också trevligt! ;)

sedan tog jag och Isabelle en taxi åkte förbi 7eleven och sedan åkte jag hem,
så var hemma halv 6 i morse.
När mamma var påväg till jobbet så gick jag o la mig, så jag har varit rätt så sliten idag.
Eller är det fortfarande, riktigt trött..blev nog en eller två drinkar för mycket.
Men det gör inget, för jag hade svinkul. ;)

Men nu ska jag vara nykter länge, det har vart alldeles för många utekvällar efter firmafesten o det.

Jag vet inte varför..men jag har ingen lust o skriva blogg nåmer,
har typ flera gånger försökt men sen loggar jag ut..haha

Imorn åker jag till Luleå, då vet ni det! 

nu ringer min sötnos så nu måste jag sluta skriva.
Adios.

 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?