wednesday

2010-09-08, 23:13:58 / Kategori: Allmänt

Nu mina kära vänner har jag hittat min laddare till kameran.
Skit nice.
så härmed ger jag er ett nytt löfte, bilder.
Egna bilder med min kära rosa kamera.

just nu laddar batteriet så mitt löfte börjar imorgon :)

Ikväll har jag kollat på Idol och jag tyckte faktiskt att det fanns väldigt väldigt
många bra artister med detta året jämfört med de andra åren..förra året var jag faktiskt helt ointresserad
men nu tror jag faktiskt att jag kommer följa Idol 2010!

Jag och min sötnos gick med lille Chico en promenad..skönt var det o faktiskt mysigt i regnet o mörkret.
Sedan for vi till affärn och handlade litegrann.
Det fick bli naturdiet o lite bars och sedan ballerinakex.

Jag bantar dock inte, utan dricker detta istället för lunch(då och då) eftersom att om jag äter lunch
så äter jag ingen middag..för jag har ingen stor matlust nuförtiden och måste
därför äta detta till lunch så att jag blir hungrig till middag.
Imorgon ska jag umgås med min kära vän Madelene vi ska träna
hundarna och sedan ska vi till hundfiket tassa in!
ska bli riktigt trevligt ;) sedan ska jag kolla vad E och A gör!


Här är jag en bild tagen nyss :)
trött men ska inte skriva sliten som jag alltid gör haha.

Den godaste av alla dom här ersättningsdrickorna är Allevo med en kladdkaka på bilden,
ni borde prova..smakar precis som puckos choklad dricka!

kisses and huggies.
Nightinight dolls ;*



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?